15 Mayıs 2011 Pazar

Fatih Terim Göreve !




1-A Milli Takımın başındayken Euro 2008 grup elemelerinde Malta karşısında alınan beraberlikten sonra Altan Tanrıkulu, Gürcan Bilgiç, Mehmet Demirkol gibi Fenerbahçe tandanslı yazarlar Aziz Yıldırım'ın arasının hiç iyi olmadığı Terim'e vurarak büyük ihtimalle geçmişten kalan hesapların acısını çıkarmak istiyorlardı.(papermoon'da aziz yıldırım'la yaşanan gerginlik,terim'in 2000 nisan'ın da fenerbahçenin 10 milyon dolarlık teklifini reddetmesi gibi) İmparator'un bunlara cevabı ise; "Malta beraberliği yüzünden öç alır gibi eleştirilerin hedefi olduk. Bir söz vardır; intikam almak isteyen 2 mezar yaptırmalı. Bazıları bunu iyi bilmeli.."

2-Gheorghe Hagi'nin, 2001 yılı şubat ayında Cnn Türk'te o zaman Fiorentina'nın başında olan Fatih Terim'in de konuk olduğu bir spor programında kendi ağzından; "Hocamız oyun planlarını benim üzerime kuruyordu. Barcelona'da Cruyff ile anlaşamadığımız nokta buydu buraya gelmeden önce. Ben onun sistemine giremiyordum ne yaparsam yapayım. Terim sahaya bakış açısıyla dünyanın sayılı hocalarından biridir "

3-Ünal Aysal'ın hazırlatmış olduğu 100 Yıllık Sevda belgeselinden..
İmparator demiştir ki o sevinçten havalara uçtuğun Arsenal maçı için; Arsenal maçı bitti.Maç sonu basın toplantısındayız dediler ki önce siz.. "First of winner. Yani ilk kazanan konuşacak. Önce ben.. Ben bügüne kadar Milli Takım'da kaptanlık yaptım, şerefli mağlubiyetlerde teselli bulduk. O gün dedim ki kendi kendime nerelerden nerelere... Önce ben konuşacağım yani kazanan! O gün anladım 1.ile 2. arasındaki o büyük farkı..

jose - Galatasaray Sözlük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder